Персонал Тернопіль: резюме та пошук співробітників в Тернополі, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Тернополі швидко, шукаю резюме в місті Тернопіль.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Тернополі. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Тернополі, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Тернополі!

Резюме: Клієнт-сервіс, куратор курсу (віддалено) (Тернопіль)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Тернопіль
  • Досвід роботи: 0 рок. 9 міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

  • Клієнт-сервіс Bemind Academy <p dir="ltr">1. <strong>Забезпечення високого рівня сервісу, підтримка клієнтів під час навчання: </strong></p>
    <ul><li dir="ltr"><p dir="ltr">обробка вхідних звернень на платформі навчання; </p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">модерація чатів навчальних програм: відповіді на питання, порядок в чаті, інформаційні повідомлення, контент-пости, створення контент-плану для курсів;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">модерація повідомлень у соціальних мережах;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">вирішення конфліктних ситуацій з учасниками: негатив, повернення; </p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">відповіді на організаційні питання учасників: у особистому кабінеті, у чатах курсу;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">підтримка мотивації учасників, стимулювання активної участі та зацікавленості;</p></li></ul>
    <p>2. <strong>Організація та керування процесом навчання клієнта:</strong></p>
    <ul><li dir="ltr"><p dir="ltr">створення та наповнення курсів на навчальній платформі, формування розкладів, створення чатів та чат-ботів;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">комунікація з учнями, які не розпочали навчання вчасно та допомога у приєднанні до навчання;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">додавання учнів до чатів, якщо це передбачено пакетом навчання;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">продовження курсу в індивідуальному порядку клієнтам по запиту (у випадку хвороб, форсмажорів);</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">щотижнево: контроль доходимості та успішності по курсах, комунікація з учнями, що відстають у навчанні;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">щотижнево: моніторинг анкет зворотного зв’язку, комунікація з учнями, які залишили низькі оцінки, внесення пропозицій стосовно покращення навчання згідно зібраних відповідей</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">оформлення сертифікатів учням, які закінчили навчання.</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">анонси і інформування учасників у чатах</p></li></ul>
    <p dir="ltr">3. <strong>Повернення коштів.</strong></p>
    <ul><li dir="ltr"><p dir="ltr">комунікація та пропозиції на заміну курсу;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">збір карт для повернення коштів;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">заповнення таблиці повернення коштів;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">повідомлення відповідального за повернення коштів та контроль їх повернення;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">закриття доступу та видалення з чатів тих, хто внесений у таблицю повернень</p></li></ul>
    <p>4. <strong>Збір відгуків та публікація їх в чаті.</strong></p>
    <p dir="ltr">5. <strong>Обробка запитів від клієнтів, які надходять від спікера в чаті комунікацій.</strong></p>
    <p dir="ltr">6. <strong>Формування графіку консультацій та ефірів спікера, створення форм для ефірів та збір питань до онлайн-сесій.</strong></p>
    <p dir="ltr">7. <strong>Комунікація та співпраця з іншими відділами компанії.</strong></p>
    <p dir="ltr">8.<strong> Створення контенту для навчальних чатів (контент-план, нескладні зображення, тексти публікацій).<br /></strong></p>
  • Менеджер служби підтримки Олнайн-школа Марини Бурмаки <p dir="ltr">1. <strong>Забезпечення високого рівня сервісу, підтримка клієнтів під час навчання:</strong></p>
    <ul><li dir="ltr"><p dir="ltr">обробка вхідних звернень на платформі навчання;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">модерація чатів навчальних програм: відповіді на питання, порядок в чаті, інформаційні повідомлення, контент-пости, створення контент-плану для курсів;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">вирішення конфліктних ситуацій з учасниками: негатив, повернення;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">відповіді на організаційні питання учасників: у особистому кабінеті, у чатах курсу;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">підтримка мотивації учасників, стимулювання активної участі та зацікавленості;</p></li></ul>
    <p>2. <strong>Організація та керування процесом навчання клієнта:</strong></p>
    <ul><li dir="ltr"><p dir="ltr">створення та наповнення курсів на навчальній платформі, формування розкладів, створення чатів та чат-ботів;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">комунікація з учнями, які не розпочали навчання вчасно та допомога у приєднанні до навчання;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">додавання учнів до чатів, якщо це передбачено пакетом навчання;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">продовження курсу в індивідуальному порядку клієнтам по запиту (у випадку хвороб, форсмажорів);</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">щотижнево: контроль доходимості та успішності по курсах, комунікація з учнями, що відстають у навчанні;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">щотижнево: моніторинг анкет зворотного зв’язку, комунікація з учнями, які залишили низькі оцінки, внесення пропозицій стосовно покращення навчання згідно зібраних відповідей</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">оформлення сертифікатів учням, які закінчили навчання.</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">анонси і інформування учасників у чатах</p></li></ul>
    <p dir="ltr">3. <strong>Повернення коштів.</strong></p>
    <ul><li dir="ltr"><p dir="ltr">комунікація та пропозиції на заміну курсу;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">збір карт для повернення коштів;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">заповнення таблиці повернення коштів;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">повідомлення відповідального за повернення коштів та контроль їх повернення;</p></li><li dir="ltr"><p dir="ltr">закриття доступу та видалення з чатів тих, хто внесений у таблицю повернень</p></li></ul>
    <p>4. <strong>Збір відгуків та публікація їх в чаті.</strong></p>
    <p dir="ltr">5. <strong>Обробка запитів від клієнтів, які надходять від спікера в чаті комунікацій.</strong></p>
    <p dir="ltr">6. <strong>Формування графіку консультацій та ефірів спікера, створення форм для ефірів та збір питань до онлайн-сесій.</strong></p>
    <p dir="ltr">7. <strong>Комунікація та співпраця з іншими відділами компанії.</strong></p>
    <p dir="ltr">8.<strong> Створення контенту для навчальних чатів (контент-план, нескладні зображення, тексти публікацій).</strong></p>

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: