Персонал Тернопіль: резюме та пошук співробітників в Тернополі, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Тернополі швидко, шукаю резюме в місті Тернопіль.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Тернополі. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Тернополі, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Тернополі!
<p><strong>Ольга Мішок (Кулик)</strong></p>
<p>дата народження: 19 травня 1979 року </p>
<p><br /></p>
<p><strong>Освіта:</strong> </p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>1996-2001</strong> – Львівський національний університет імені Івана Франка, факультет журналістики; спеціальність – телевізійна та радіожурналістика.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Досвід роботи: </strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>2018 –2021 </strong>– ФОП. Інформаційні та PR-послуги, консалтинг. Розробка інформаційних стратегій, написання статей. </p>
<p>2015 –2017 – керівник прес-служби та прес-секретар міського голови м. Запоріжжя.</p>
<p>2013 – провідний спеціаліст Управління корпоративних комунікацій ПАО Запоріжсталь (Холдинг МЕТІНВЕСТ).</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>квітень 2012 – грудень 2012 </strong>– начальник відділу зв’язків із ЗМІ Львівської ОДА, прес-секретар голови облдержадміністрації</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>лютий 2011 – квітень 2012 </strong>– керівник відділу стратегій, комунікацій та PR Холдингу Емоцій <strong>«!ФЕСТ»</strong>(мережа концептуальних авторських ресторанів – «Криївка», «Львівська майстерня шоколаду», «Мазох-cafe», «Дім легенд», «Львівська копальня кави» та інші).</p>
<p><strong>Паралельно з цим, від січня 2012 року – </strong>власний кореспондент «Студії Савіка Шустера» (соціальний проект проект «Шустер LIFE Адреналін»).</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>травень 2008 – </strong>травень 2010 – прес-секретар голови Львівської обласної державної адміністрації, начальник відділу зв’язків із ЗМІ Львівської ОДА.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>травень 2007 – серпень 2008 </strong>– журналіст відділу політики інформаційно-аналітичного Інтернет-видання<strong>ZAXID.</strong><strong>NET </strong>(www.zaxid.net)</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>лютий 2004 – квітень 2007 </strong>– журналіст інформаційної агенції <strong>«Західна інформаційна корпорація» </strong>(www.zik.com.ua)</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Додаткове навчання:</strong></p>
<p><br /></p>
<p>PR School of IRMI (International Institute for Regional Media and Information). Низка тренінгових програм для PR-фахівців (Брюсель, Париж, Краків).</p>
<p><br /></p>
<p>НУ «Києво-Могилянська академія». Навчання за програмою <strong>«Сучасні прийоми планування та ведення комунікативних кампаній органами державної влади. Кризова комунікація»</strong>. Проект проводився спільно з Головною службою інформаційної політики Секретаріату Президента України та Міністерством закордонних справ Великої Британії.</p>
<p><br /></p>
<p>Тренінги серії <strong>«Як підготувати спікера»</strong>. Проект реалізовувала Українська школа політичних студій спільно з інформаційною службою Кабінету міністрів України та ГО «Центр медіареформ».</p>
<p><br /></p>
<p>НУ «Києво-Могилянська академія». Навчання за програмою <strong>«Комунікація з громадянами – інструменти прозорого врядування»</strong>. Проект проводився спільно з Головною службою інформаційної політики Секретаріату Президента України та Міністерством закордонних справ Великої Британії.</p>
<p><br /></p>
<p>Навчання за програмою <strong>«Прес-служба органів державної влади: стратегічні та організаційні моделі»</strong>. Організатор семінарів НУ «Києво-Могилянська академія», агенція «ІнтерМедіаКонсалтинг».</p>
<p><strong>«Використання інтернет-інструментів для роботи над проектами. Як впливати на аудиторію»</strong>. Організатор – Міжнародний інститут журналістики та масової комунікації (м. Вроцлав).</p>