Персонал Тернопіль: резюме та пошук співробітників в Тернополі, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Тернополі швидко, шукаю резюме в місті Тернопіль.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Тернополі. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Тернополі, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Тернополі!

Резюме: Інспектор з кадрів (Тернопіль)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Тернопіль
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p><strong>Огородня Любов Олександрівна</strong></p>
    <p><strong>Інспектор з кадрів, організатор діловодства</strong>,</p>
    <p>Повна/неповна зайнятість, видалена або дистанційна робота.</p>
    <p>Вік: 58 років (05.12.1964)</p>
    <p>Місто: Київ</p>
    <p><br /></p>
    <p><strong>Досвід роботи</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p>Інспектор з кадрів</p>
    <p>Riviera Estate (за сумісництвом)</p>
    <p>з 08.06.2021 по даний час</p>
    <p>Ведення кадрового діловодства на 18 ТОВках одночасно:</p>
    <p>- Облік особового складу товариств, згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації. </p>
    <p>- Здійснення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій і наказів керівників підприємств, а також іншу встановлену документацію з кадрів. </p>
    <p>- Розроблення і затвердження посадових інструкцій.</p>
    <p>- Формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язані з трудовою діяльністю. </p>
    <p>- Заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, видання довідки про теперішню і минулу трудову діяльність працівників за потребою. </p>
    <p>- Ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток. </p>
    <p>- Ведення архіву особових справ. </p>
    <p>- Внесення інформації про кількісний склад персоналу та його рух у банк даних, стеження за його своєчасним оновленням і поповненням.</p>
    <p><br /></p>
    <p>Менеджер з персоналу</p>
    <p>з 06.2019 по даний час (основна)</p>
    <p>ТОВ "Сабвей Сервіс", Київ (ресторанний бізнес)</p>
    <p>Кадрове діловодство в повному обсязі:<br />
    - прийом/звільнення;<br />
    - оформлення/збереження трудових книжок;<br />
    - графік відпусток;<br />
    - розробленя посадових інструкцій;<br />
    - формування особових справ + особові картки ф. П-2;<br />
    - накази про прийом/звільнення/надання відпустки;<br />
    - табель обліку робочого часу;<br />
    - розроблення графіку змінностей<br />
    - штатний розпис</p>
    <p><br /></p>
    <p>Менеджер з персоналу (за сумісництвом)</p>
    <p>з 06.2019 по даний час<br />
    ТОВ "ВІП Інтеграл Плюс", Киев (готельно-ресторанний бізнес)</p>
    <p>Кадрове діловодство в повному обсязі:<br />
    - прийом/звільнення;<br />
    - оформлення/збереження трудових книжок;<br />
    - графік відпусток;<br />
    - розробленя посадових інструкцій;<br />
    - формування особових справ + особові картки ф. П-2;<br />
    - накази про прийом/звільнення/надання відпустки;<br />
    - табель обліку робочого часу;<br />
    - розроблення графіку змінностей<br />
    - штатний розпис</p>
    <p><br /></p>
    <p>Інспектор з кадрів/організатор діловодства</p>
    <p>с 10.2011 по 02.2017<br />
    ТОВ "Дезант"/ТОВ "НВП "ВІЛАН", Київ (фармацевтика)</p>
    <p>ТОВ «Дезант» з 10.10.2011 р. по 17.02.2017 р. (14 шт. одиниць)<br />ТОВ «НВП «ВІЛАН» за сумісництвом з 02.07.2012 р. по 17.02.2017 р. (78 штатних одиниць) <br />
    Прийом, звільнення, переведення згідно КЗпП України у повному обсязі;<br />
    - ведення, зберігання та облік трудових книжок, особових справ працівників;<br />
    - розміщення об’яв про вакансії в інтернеті;<br />
    - підбір персоналу на сайтах з пошуку роботи в Інтернеті, проведення попередніх/первинних співбесід, супровід на період терміну випробування;<br />
    - взаємодія із центром зайнятості, інтернет-ресурсами з пошуку персоналу:<br />
    - оформлення відпусток (видання наказу, внесення даних до особової картки працівника);<br />
    - щорічне складання графіку відпусток працівників, контроль за вчасне надання відпусток згідно графіку;<br />
    - розрахунок резерву відпусток працівників станом на кінець року та подання до бухгалтерії<br />
    - ведення табелю обліку використання робочого часу працівників;<br />
    - оформлення листків тимчасової непрацездатності;<br />
    - оформлення відряджень;<br />
    - складання Правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових інструкцій, положень про відділи, про адаптацію новоприйнятих працівників;<br />
    - надання довідок з місця роботи, характеристик, рекомендацій;<br />
    - розроблення і внесення змін до штатного розпису;<br />
    - підготовка і здача звітів в державні установи. <br />
    Організація роботи з діловодства:<br />
    - розроблення положення про діловодство на підприємстві;<br />
    - приймання, реєстрація, передача за призначенням;<br />
    - реєстрація, відправлення вихідної кореспонденції;<br />
    - складання листів, запитів, відповідей на запити;<br />
    - редагування текстів у листах, зверненнях, тезах, статтях<br />
    - забезпечення офісу канц/госптоварами та їх видача:<br />
    - приймання замовлень від підрозділів.<br />
    Ведення бібліотечного фонду підприємства:<br />
    - упорядкування каталогу літератури;<br />
    - облік видання літератури для використання у роботі;<br />
    - оформлення формуляру читача.<br />
    Оформлення передплати періодичних видань на рік:<br />
    - контроль за отриманням підписних видань;<br />
    - ведення підшивки газет і журналів;<br />
    - зберігання підписних видань за роками;<br />
    - щорічний контроль за подовженням дії договору про оренду поштової скриньки на поштовому відділенні зв’язку.<br />
    Організація корпоративних заходів.</p>
    <p><br /></p>
    <p>Менеджер</p>
    <p>с 08.2008 по 10.2011<br />
    ТОВ "Балтік Старс", Київ (будівництво)</p>
    <p>Прийом, звільнення персоналу згідно КЗпП України.<br />
    Оформлення, зберігання та облік трудових книжок, особових справ, оформлення виписок з трудових книжок, пенсій.<br />
    Облік загального та безперервного стажу співробітників.<br />
    Видання наказів з кадрових питань, про заохочення, відряджень, рекомендацій, характеристик, надання довідок з місця роботи.<br />
    Табельний облік.<br />
    Оформлення відпусток, листків тимчасової непрацездатності.<br />
    Складання посадових інструкцій і положень про відділи, структурних підрозділів, розроблення штатного розпису, структури підприємства.<br />
    Формування і розміщення вакансій в Інтернеті; робота з центром зайнятості.<br />
    Первинна співбесіда з претендентами на вакантні посади; проведення; участь у формуванні кадрового резерву; ведення звітності за вакансіями;<br />
    Планування, організація і проведення корпоративних заходів</p>
    <p><br /></p>
    <p>Редактор навчальної і реферативної літератури</p>
    <p>с 05.2006 по 10.2007<br />
    ТОВ Видавничо-торговельна фірма "Перун", Київ (Видавництво)</p>
    <p>Редагування, корегування текстів, верстка, набір тексту навчальної, художньої, наукової літератури, словників. <br />
    Участь у книжкових виставках-ярмарках, організація презентацій нових видань, участь у конкурсах на краще видання.<br />
    Редакційною роботою займалась за видалено з 1995 по 2006 рр. включно</p>
    <p><br /></p>
    <p>Керівник відділу кадрів/канцелярії</p>
    <p>с 06.1992 по 04.2006<br />
    Структурний підрозділ Міністерства освіти і науки України, Київ (Освіта)</p>
    <p>Організація і контроль работи відділу кадрів<br />
    Прийом, звільнення, переведення згідно КЗпП України;<br />
    - оформлення, зберігання та облік трудових книжок, вкладишів до трудових книжок, особових справ, карток, пенсій, оформлення витягів з трудових книжок:<br />
    - облік загального та безперервного стажу працівників;<br />
    - складання наказів з кадрових питань, про винагороди, відряджень; <br />
    - складання рекомендаційних листів, характеристик, надання довідок з місця роботи;<br />
    - ведення обліку використання робочого часу (табель);<br />
    - оформлення листків тимчасової непрацездатності (лікарняні), надання відпусток;<br />
    - складання посадових інструкцій, положень про відділи, структурних підрозділів;<br />
    - участь у розробленні і складанні штатного розпису, структури підприємства;<br />
    - формування та розміщення вакансій в Інтернеті, пошук працівників в Інтернеті; робота з центром зайнятості; розроблення системи підбору, відбору та адаптації персоналу;<br />
    - первинна співбесіда з претендентами; проведення попередніх співбесід в телефонному режимі; участь у формуванні кадрового резерву; ведення звітності з вакансій, сумісництву;<br />
    - планування, організація і проведення корпоративних заходів;<br />
    Оформлення вхідної, вихідної кореспонденції;<br />
    Складання внутрішніх наказів з адміністративної/господарської діяльності, розпоряджень, складання, розроблення внутрішнього трудового розпорядку, листування з вищестоячими організаціями, ведення контролю за виконавчою дисципліною</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Освіта</strong></p>
    <p>Південноукраїнський державний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського</p>
    <p>Педагогіка, психологія (дошкільна) за спеціальністю – викладач педагогіки, психології, Одеса<br />
    Высшее, с 09.1994 по 06.1999 (4 года 9 месяцев)</p>
    <p><strong>Додаткова освіта</strong></p>
    <ul><li>Правове регулювання трудових відношень. Кадрове діловодство (2013, тиждень)</li>
    <li>Республіканський навчально-методичний центр комп’ютеризації освіти (1993, тиждень)</li>
    <li>Друкарські курси (1983, 3 місяці)</li>
    </ul><p><strong>Професійні та додаткові навички</strong></p>
    <p>OS (Windows 95-2000, XP, Vista), <br />
    Office (Word, Excel, PowerPoint),<br />
    Internet (продвинутий користувач), <br />
    Mail (The Bat, Outlook), <br />
    Corel Ventura (верстка), <br />
    1С: Кадри; 1С: Підприємство 8.2; ZUP, M.Е.doc</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Знання мов</strong></p>
    <p>Англійська ? початкова</p>
    <p><strong>Додаткова інформація</strong></p>
    <p>Цілеспрямована, комунікабельна, енергійна, відповідальна, пунктуальна, життєрадісна, з розвиненим почуттям гумору, володію організаційними здібностями, стресовитривала, не конфліктна. </p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua


    Схожі резюме на роботу:Інспектор з кадрів







    Jobs.ua рекомендує переглянути: