Персонал Тернопіль: резюме та пошук співробітників в Тернополі, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Тернополі швидко, шукаю резюме в місті Тернопіль.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Тернополі. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Тернополі, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Тернополі!
<p>Єременко Дмитро Миколайович</p>
<p><strong>Народився:</strong> 28.11.1967,</p>
<p> місто Київ</p>
<p></p>
<p><strong>Сімейний стан:</strong> одружений</p>
<p><br /></p>
<p><strong>1.</strong> <strong>Мета:</strong> </p>
<p><strong>Посада: </strong></p>
<p>Керівник (заступник керівника) виробництва, бізнес-напрямку.</p>
<p><strong>Профіль компанії:</strong></p>
<p>Виробництво, торгово-виробнича компанія.</p>
<p><strong>Реалізація знань та досвіду у розвитку компанії</strong> </p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>2. </strong> <strong>Освіта:</strong> <strong>вища</strong></p>
<p> ·1985-1990 Київський коледж електронних приладів. Факультет "Радіоелектронного приладобудування", кваліфікація радіотехнік-конструктор.</p>
<p>·2002-2006 Вищий учбовий заклад «Галицький інститут».</p>
<p>Факультет «Економіки та підприємництво», кваліфікація – економіст підприємства.</p>
<p></p>
<p><strong>3. </strong> <strong>Професійний досвід</strong> <strong>та навички</strong></p>
<p> <strong>2014-2019 <strong>Виробнича компанія </strong>ТОВ «Планета Пластик» </strong></p>
<p><strong>Посада:</strong> Заступник начальника виробництва з переробки полімерів </p>
<p><strong>Основні обов'язки та результати:</strong></p>
<p>· Організація та керівництво виробництвом понад 50 робітників.</p>
<p>· Підбор персоналу. Формування кваліфікованого персоналу в безперервному виробництві. Організація системи його мотивації.</p>
<p>· Керівництво технологічними процесами, їх удосконалення. Впровадження сучасного обладнання. Підвищення продуктивності та якості продукції. Виконання планових завдань.</p>
<p>· Побудовано систему закупівлі сировини для виробництва. Створення партнерської бази постачальників. Забезпечення продуктивності виробництва, ритмічного виробництва продукції.</p>
<p>· Організація виробничого планування та обліку. Звітність виробничої діяльності.</p>
<p>· Організація планових технічних регламентів роботи обладнання.</p>
<p>· Контроль дотримання працівниками правил і норм охорони праці, здоров'я та безпеки, виробничої та трудової дисципліни, правил внутрішньої трудової дисципліни.</p>
<p></p>
<p><strong>2011-2013 <strong>Оптово-роздрібна компанія</strong> </strong><strong>ТОВ «Белмакс»</strong><strong>. </strong></p>
<p><strong>Посада</strong><strong>: </strong>Комерційний директор</p>
<p><strong>Основні обов'язки та результати роботи комерційному секторі:</strong></p>
<p>· Організація та розвиток каналів збуту оптової і роздрібної торгівлі. Збільшення об'єму продажів.</p>
<p>· Співпраця з Інтернет-магазинами, приватними підприємцями, регіональними представниками, готельним бізнесом.</p>
<p>· Взаємодія з бізнес партнерами. Побудова клієнтської бази. Взаємодія з постачальниками.</p>
<p>· Логістика. Аналіз продажів. Облік інвентаризації, своєчасне його поповнення.</p>
<p>· Управління персоналом.</p>
<p>· Бюджетування. Планування.</p>
<p>· Адміністративно-господарської діяльності.</p>
<p></p>
<p> <strong>2003-2009 Страхова компанія ПАТ "Велта " </strong> </p>
<p><strong>Посада</strong><strong>: </strong>Начальник управління розвитку регіональних філій</p>
<p><strong>Основні обов'язки та результати роботи в страховому секторі:</strong></p>
<p>· Створення регіональної мережі. Організовано 18 відділень 48 співробітників.</p>
<p>· Розробка нових страхових продуктів.</p>
<p>· Статистичний та фінансовий аналіз страхової діяльності.</p>
<p>· Управління напрямків продажів в цілому, бізнес-напрямки.</p>
<p>· Виконання цільових показників, моніторинг виконання плану збору страхових внесків, звітування. Контроль страхових внесків, виплат клієнтам</p>
<p>· Підвищення якості обслуговування клієнтів.</p>
<p>· Акредитація страхової компанії в банках; контрактів з банками.</p>
<p> Взаємодія з банками, розробка та впровадження спільних програм з кредитування та продажу страхових продуктів. </p>
<p></p>
<p><strong>1999-2001 <strong>Рекламно-поліграфічна компанія </strong></strong><strong>ТОВ «Графіті Груп»</strong></p>
<p><strong>Посада</strong> <strong>:</strong> Заступник директора.</p>
<p>· Організація та управління міні-типографією 20 співробітників.</p>
<p>· Організація технологічних процесів.</p>
<p>· Підбор персоналу.</p>
<p>· Логістика друкарської продукції.</p>
<p>· Проведення переговорів з потенційними клієнтами. Узгодження замовлень.</p>
<p>· Адміністративно-господарської діяльності.</p>
<p>· Розрахунок замовлень і планування їх виконання.</p>
<p></p>
<p><strong>4. </strong> <strong>Особисті якості:</strong> організаторські здібності, відповідальність, працездатність, достатня стресостійкість, комунікабельність, вміння працювати з колективом та власниками. Працювати на результат. Не маю шкідливих звичок. Підтримаю фізичну форму. </p>
<p></p>
<p><strong>Володіння комп'ютером, додаткові навички</strong>:</p>
<p>Управління виробництвом компанії 1С8.</p>
<p>Документація з 1С, електронна система документів.</p>
<p>- MS Office, впевнений користувач комп'ютером. </p>
<p>Маю водійські права категорії «В», стаж 23 роки. Базова англійська мова. </p>
<p></p>
<p><br /></p>