Персонал Тернопіль: резюме та пошук співробітників в Тернополі, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Тернополі швидко, шукаю резюме в місті Тернопіль.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Тернополі. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Тернополі, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Тернополі!

Резюме: Менеджер (Тернопіль)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Тернопіль
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи: полный рабочий день
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p>Вік: 29 років</p>
    <p dir="ltr">Місце проживання: м. Київ<br /></p>
    <p dir="ltr"><strong><br /></strong></p>
    <p dir="ltr"><strong>Освіта</strong>: </p>
    <p dir="ltr">Вінницький Національний Аграрний Університет,</p>
    <p dir="ltr">кафедра "Менеджмент організацій",</p>
    <p dir="ltr">спеціальність "Менеджер митної справи".</p>
    <p dir="ltr">Професійна кваліфікація:</p>
    <p dir="ltr">Спеціаліст.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Досвід роботи:</strong></p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>ТОВ "Inventory Service"</strong></p>
    <p dir="ltr"> з червня 2014 року до серпня 2019 року</p>
    <p>Посада - ревізор/керівник групи ревізорів</p>
    <p dir="ltr">-інвентаризація ТМЦ;</p>
    <p dir="ltr">-складання інвентарної відомості, складання звітної документації за результатами проведеної роботи;</p>
    <p dir="ltr">-Прийом/відвантаження товару з відображенням даних у прибуткових/видаткових документах;</p>
    <p dir="ltr">-Передача всієї інформації замовнику у зручному для нього форматі;</p>
    <p dir="ltr">-інвентаризація з урахуванням безлічі параметрів: розмірів, партій, кольорів, термінів реалізації, а також сипких, рідких та штучних товарів;</p>
    <p dir="ltr">-Проведення переобліку в продуктових магазинах, супутніх товарів на АЗС, у магазинах непродовольчих товарів , у магазинах одягу.</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Адміністратор торгового залу:</strong></p>
    <p dir="ltr"><strong>АЗС WOG</strong></p>
    <p dir="ltr"><strong>ТОВ "Вест Петрол Маркет" </strong></p>
    <p dir="ltr">з вересня 2019р - червень 2021р</p>
    <p>-Надання консультацій клієнтам щодо характеристик та цін товарів</p>
    <p dir="ltr">-Виконання та контроль касової дисципліни;</p>
    <p dir="ltr">-Виконання інвентаризації ТМЦ;</p>
    <p dir="ltr">-Мерчандайзинг;</p>
    <p dir="ltr">-Моніторинг цін компаній-конкурентів;</p>
    <p dir="ltr">-Контроль за станом торгового залу;</p>
    <p dir="ltr">-Контроль товарообігу магазину, актуалізація асортименту;</p>
    <p dir="ltr">-Оформлення прибуткових та видаткових документів;</p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>НАЧАЛЬНИК АЗС WOG</strong></p>
    <p dir="ltr">червень 2021-квітень 2023р</p>
    <p>-Забезпечення умов та контроль операційної діяльності АЗС з метою обслуговування клієнтів, виконання поставлених завдань та досягнення економічного результату</p>
    <p dir="ltr">-формування та подання визначеної звітності</p>
    <p dir="ltr">-формування усіх необхідних документів для врегулювання трудових відносин на вакантні посади</p>
    <p dir="ltr">-контроль роботи персоналу</p>
    <p dir="ltr">-формування бюджету об‘єкту</p>
    <p dir="ltr">- виконання на АЗС міжнародного стандарту HACCP</p>
    <p dir="ltr">- планування операційної діяльності АЗС</p>
    <p dir="ltr">- визначення поточних завдань та організація роботи підпорядкованого персоналу</p>
    <p dir="ltr">-Робота з клієнтами (досвід особистих продажів);</p>
    <p dir="ltr">-Вирішення конфліктних ситуацій;</p>
    <p dir="ltr">-Робота зі скаргами клієнтів та зверненнями на гарячу лінію;</p>
    <p dir="ltr">-Інформування про актуальні маркетингові акції, просування програми лояльності;</p>
    <p dir="ltr">-Оформлення розрахунків із покупцями, ведення касової документації;</p>
    <p dir="ltr">-Забезпечення виконання планів продажу;</p>
    <p dir="ltr">-Забезпечення безперебійної роботи АЗК;</p>
    <p dir="ltr">-Контроль технічного стану АЗК, робота із заявками на ремонт обладнання;</p>
    <p dir="ltr">-Ведення документації та журналів АЗК;</p>
    <p dir="ltr">-Створення умов для запобігання нещасним випадкам та аваріям;</p>
    <p dir="ltr">-Контроль коштів та паливних талонів;</p>
    <p dir="ltr">-Контроль прийому нафтопродуктів та збереження їх якісних та кількісних показників. </p>
    <p><strong><br /></strong></p>
    <p><strong>Технічні навички:</strong> досвідчений користувач ПК, </p>
    <p dir="ltr">знання програм Мicrosoft Office, AutoСAD, 1С.</p>
    <p dir="ltr"><strong><br /></strong></p>
    <p dir="ltr"><strong>Знання мов:</strong> </p>
    <p dir="ltr">українська (вільно), </p>
    <p dir="ltr">російська (вільно), англійська(Elementary).</p>
    <p dir="ltr"><strong><br /></strong></p>
    <p dir="ltr"><strong>Особисті якості: </strong></p>
    <p dir="ltr">комунікабельність,</p>
    <p dir="ltr">пунктуальність, </p>
    <p dir="ltr">стресостійкість, </p>
    <p dir="ltr">відповідальність, </p>
    <p dir="ltr">старанність, </p>
    <p dir="ltr">вміння швидко навчатися, </p>
    <p dir="ltr">досвід роботи у великій команді, </p>
    <p dir="ltr">творчий підхід, </p>
    <p dir="ltr">бажання бачити результат своєї роботи.</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








    Jobs.ua рекомендує переглянути: