Персонал Тернопіль: резюме та пошук співробітників в Тернополі, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Тернополі швидко, шукаю резюме в місті Тернопіль.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Тернополі. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Тернополі, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Тернополі!
<p><br /></p>
<p>Кащеева Ольга</p>
<p>Офіс-менеджер, помічник керівника,</p>
<p> 15 000 грн</p>
<p>Повна зайнятість.</p>
<p>Вік:39 роківМісто:Київ</p>
<p><br /></p>
<p>Освіта</p>
<p><br /></p>
<p>ККЕПК</p>
<p>Товарознавство<br />Середня спеціальна, з 2004 по 2006 (2 роки)</p>
<p></p>
<p>Киевский Кооперативный Экономично-Правовой Колледж<br />Товаровед-коммерсант<br />Середня спеціальна, з 2004 по 2006 (2 роки).</p>
<p></p>
<p>Додаткове освіта<br />Асоціація Митних Брокерів України, митні курси (2007 р. (1 місяць).</p>
<p><br /></p>
<p>Знання і навички</p>
<p>MS Word MS Excel ЦілеспрямованістьQD Professional Користувач Internet.<br /><br /></p>
<p>Бажаний рівень з/п: 15 000 грн/міс.<br /><br />Досвід роботи:<br /><br /></p>
<p>митний декларант<br />з 03.2012 по 03.2013 (1 рік)<br />ТОВ "ДЕРЖЛАСТ", (виробництво сендвіч-панелей.)<br />Обов'язки:<br />- набір митних декларацій імпорту, попередніх декларацій та повідомлень, режими IM40, ПП, ПД (MD Office). Найменування (номенклатура) - плівка захисна для збереження продукції, - клей та клеючі речовини для виробництва сендвіч-панелей;<br />- запит, збирання, обробка, перевірка документів для митного оформлення;<br />- оформлення на митниці імпорту (ІМ40), проходження всіх митних етапів на митному терміналі;<br />- проходження етапів контролю відділів Екології, СЕС-гігієн. контролю, Карантина, ін (штампи контролю): СЕС, Екологія, Радіологія, Карантин, Утилізація;<br />- переакредитація на Обласній митниці;<br />- забезпечення звітності та збереження всієї документації пов'язаної з митним оформленням вантажів, надання звітних документів за всіма етапами митного оформлення, звіт бухгалтерії: рахунки, акти в/п, н/н;<br />- Укладання нових та продовження старих Договорів по Терміналу, Утилізації Тари, інших Договорів;<br />- розміщення оголошень в Інтернеті;<br />- пошук транспорту (внутрішні перевезення).<br /><br /></p>
<p>Помічник начальника відділу імпорту<br />з 06.2008 по 09.2010 (2 роки 3 місяці)<br />ТОВ "Полік-ТОП", (Автосервіс / Обладнання для СТО)<br />Обов'язки:<br />- Набір митних декларацій імпорту, попередніх декларацій та повідомлень у режимах IM40, ПП, ПД (QdPro). Найменування (номенклатура): Устаткування для СТО: - шини для вантажних автомобілів; - діагностичне обладнання для вантажних автомобілів; - вантажні автомобілі (намиста) б/в, (характер вантажу - високоліквідний);<br />- запит, збір, обробка, перевірка та підготовка документів для митного оформлення;<br />- Оформлення на митниці імпорту (IM40) (МИТНИЙ ТЕРМІНАЛ), проходження етапів митного оформлення: становлення декларації під митний контроль, проходження відділів статистики, огляду, відділу боротьби з контрабандою, платежі, закриття декларації. Оформлення попередніх декларацій та повідомлень (ПП, ПД);<br />- проходження етапів контролю відділів Екології, Сан-Гігієн контролю, Карантина (штампи контролю): СЕС, Екологія, Радіологія, Карантин, Утилізація;<br />- отримання дозвільних документів: сертифікація, рішення про необов'язкову сертифікацію, метрологічні рішення, отримання інших дозвільних документів;<br />- акредитація/переакредитація на Київській регіональній митниці;<br />- перевезення вантажу, пошук транспорту (Європа): робота з експедиторами та перевізниками, заповнення заявок та Договорів перевезень, робота з логістичними Інтернет ресурсами – "Della", "Lardi-Trans" та іншими;<br />- курування та допоміжна робота із зовнішньоекономічних постав;<br />- Введення звітності за всіма етапами зовнішньоекономічного постачання, забезпечення безпеки всієї документації, надання всіх звітних документів, звіт бухгалтерії: рахунки, акти в/р, н/н інше.<br /><br /></p>
<p>Секретар<br />з 10.2006 по 10.2007 (1 рік)<br />ПП "Брокер-Партнер", (ЗЕД, митно-брокерська діяльність)<br />Обов'язки:<br />- прийом та розподіл вхідних дзвінків, вихідні дзвінки, (міні АТС);<br />- робота з орг. технікою: факс, принтер, ксерокс;<br />- Допомога у підготовці та формуванні пакетів документів на митницю, завірення пакетів документів печаткою компанії;<br />- зустріч гостей та партнерів компанії, організація їх прийому до керівника та інших фахівців компанії;<br />- рахунки, квитанції – оплата в банку;<br />- Кава чай;<br />- забезпечення офісу необхідним офісним приладдям (замовлення): канцтовари, кава, чай;<br />- пошта;<br />- Інше.<br /><br />Часті запитання работодавців:<br /><br /></p>
<p>Де я працювала з 2014-по 2023?<br />З 2014- по 2023<br />Я працювала:<br />Промоутером;<br />Продавцем;<br />Ресторанним-сервісним працівником;<br />Тому що на цих роботах проходили виплати з/п щоденно (день в день) або щотижнево і після серій зкорочень (сокращений) мала гостру потребу в грошах і так щоб з/п виплачувалась або щоденно (день в день) або щотижнево;<br /><br /></p>
<p>2.) Де я живу і які р-ни локально зручні для мене?<br /><br /></p>
<p>Я живу в Ірпіні, в Києві мені зручні такі локації:<br />Метро:<br />Академмістечко;<br />Житомирська;<br />Святошин;<br />Нивки;<br />Берестейська;<br />Шулявка;<br />КПІ;<br />Вокзальна;<br />Университет;<br />Театральна;<br />Хрещатик;<br />Арсенальна.<br />І всі ближні р-ни до цих станцій метро.<br /></p>