Персонал Тернопіль: резюме та пошук співробітників в Тернополі, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Тернополі швидко, шукаю резюме в місті Тернопіль.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Тернополі. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Тернополі, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Тернополі!

Резюме: Адміністратор (Тернопіль)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Тернопіль
  • Досвід роботи: 2 рок. 9 міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

  • адміністратор М 24 <p>Основні обов'язки: • Прийом та зустріч пацієнтів,надання інформації щодо послуг, </p>
    <p>вартості та розкладу лікарів. </p>
    <p>• Запис пацієнтів на прийом, ведення телефонних дзвінків. </p>
    <p>• Створення комфортних умов для очікування пацієнтів. </p>
    <p>• Вирішення конфліктних ситуацій, що виникають при обслуговуванні. </p>
    <p>• Проведення оплати за послуги. </p>
    <p>• Координація робочого процесу, зокрема, в частині запису пацієнтів. </p>
    <p>• Співпраця з керівництвом та іншими співробітниками. </p>
    <p>• Інформування керівництва про недоліки в обслуговуванні та вжиття заходів для їх усунення. </p>
  • Координатор проекту БО 'БФ 'Ангелія' <p>Основні обов'язки:</p>
    <p>• Підбір персоналу. </p>
    <p>• Забезпечення керівництва, координаціі?, контролю та моніторингу психосоціального напряму проекту. </p>
    <p>• Розробка та написання програм для реалізаціі? проекту за психологічноі? допомоги населенню. </p>
    <p>• Ведення опису надання послуг складу недільноі? та місячноі? звітності відповідно до вимог організаціі?. </p>
    <p>• Інші зобов'язання, визначені організацією. </p>
  • Координатор проекту АДРА Україна, БФ / ADRA Ukraine <p>Основні обов'язки: </p>
    <p>• Забезпечення керівництва, координаціі?, контролю та моніторингу психосоціального напряму проекту. </p>
    <p>• Розробка графіків і написання програм для реалізаціі? проекту за психологічноі? допомоги населенню. </p>
    <p>• Ведення опису надання послуг складу недільної та місячної звітності відповідно до вимог організаціі?. </p>
    <p>• Інші зобов'язання, визначені організацією. </p>

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua








Jobs.ua рекомендує переглянути: